péntek, július 29, 2011

Áfonyás-kókuszos krémfagylalt (paleo, vegán, nyers)




Ez a fantasztikus fagylalt azért készült, mert szüleim külföldről egy nagy kosár áfonyával tértek haza, és a nagy melegben már nagyon vágytam egy kis savanykásabb, ám de krémes fagylaltra. Savanykásnak nem lett savanykás, miután ez az áfonya nagyon finom érett és édes, de az íze annál jobb. Nagyon könnyű, frissítő.

Az igazán nagy fagyi-ínyenceknek ajánlom, akiket ez a szeszélyes, hol fülledten meleg, hol pedig csípősen hideg időjárás sem riaszt el egy kis igazi krémes házifagyitól...mint ahogy engem sem!



Egyszerűen imádom ahogy a sötétkék, vitamintól és antioxidánstól kicsattanó kis áfonyák süllyednek az édes, krémes kókusztejben...


Adhatok egy gombócot Neked is?

13 megjegyzés :

  1. IGEN, igen, igen!!! Kérek! Guszta. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen elfogadnám!!!

    VálaszTörlés
  3. HI, I have found your blog while I was searching for sugarfree recipes. But the problem is that I don't understand HUngarian. And I cannot find the english PDF's. Please help me!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. baukje,

    in each post (the new ones) under the very first picture you can find a link, a sentence saying sth like this: "Please, click here for the English version of the recipe.". You should click at that sentence and the Pdf comes up in a new page. I hope you can find it this time.
    Also, I have opened a new blog called Paleliscious, which contains the recipes in English and tho I am slow in uploading but it is going to expand slowly. http://paleoliscious.blogspot.com
    If you may have any further difficulty, please inform me and I will help you for sure!

    VálaszTörlés
  5. Pocak Panna!
    A kókuszolajat már kérdeztem,kókusztejből melyiket használod?vagy azt is kérdeztem,jézus ez már butulás a köbön,ne haragudj ha már kérdeztem.Amiket eddig vettem mindnek olyan mellékíze volt.

    VálaszTörlés
  6. Pilchard!

    Kókusztejből a DM-ben kapható Alnatura fajtát vásárlom. Az tiszta kókusztej nagyon finom, természetesen enyhén kókusz ízű, de már próbáltam mást, amik nekem sem jöttek be. Nem baj ha megkérdezed többször, szívesen segítek! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Panna!
    Az 1 dkg mandulavaj nem elírás? Nagyon kevésnek tűnik...

    VálaszTörlés
  8. Kedves Sysa!
    Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem, de elírtam, lemaradt a 0. :-) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. az összes hozzávaló extra , sajnos a hozzájutása nem könnyű, ha van ekkor is drága !Kár !Bocsi !Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Minden hozzávaló könnyen beszerezhető az országban: kókusztejet a DM-ben és a Tescoban és egyéb áruházakban is lehet kapni, azonban még olcsóbban el lehet otthon készíteni is akár. Áfonya idény jellegű, azonban bármely más gyümölcsre lecserélhető. Mandulavaj otthon készíthető el, azonban véleményem szerint simán kihagyható, akkor egy kicsit vizesebb texturát kapunk, de úgy is isteni.

      Törlés
  10. Minden hozzávaló kapható vagy megrendelhető, csak akarni kell.Én biztos kipróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves mariann63!

      Egyet kell értsek veled. Köszönöm, hogy írtál és örülök, hogy kipróbálod a receptet, majd várom a véleményt a végeredményről! :)

      Törlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!