hétfő, január 07, 2013

Utazz velem Edinburghbe!


Edinburgh

Már nagyon rég óta halogattam ezen képek feltöltését, ám ami késik, nem múlik. Habár már nem élünk Skóciában, ezeket a fotókat kár lenne nem megosztani, mert habár nem művésziek, mégis egy különös, ódon, északi világba kalauzolnak minket. Fogj egy bögre teát és utazz velem Edinburghbe most!
Különösebb beszámolót nem szánok hozzá tenni, hagyom a képeket önmagukért beszélni. 

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh
"Bölcsességek" a Whiskyről. 

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh

Edinburgh


Még egy utolsó, rövid beszámolót várhattok Skóciáról, méghozzá egy festői várról fogok képeket közölni a közel jövőben. Azután pedig, egy merőben más irányba kalauzollak el benneteket. 

4 megjegyzés :

  1. Én 10 éves koromban jártam Skóciában, de emlékszem erre a hangulatra, amit a képeid is sugároznak! Kissé gótikus, de mégis így szép :)

    VálaszTörlés
  2. Pompás kis (fő)város ez az Edinbrá! Én nagyon élveztem. Jó volt újra látni, nosztalgiáztam. Remek hétfő reggeli srart! Köszi a képeket ;-)

    VálaszTörlés
  3. Ó, bárcsak én is tudnék "nem művészien" fotózni! :)
    Skóciába pedig most már mindenképp el akarok menni!!
    -Kri

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy kinyitottad a világra a szememet, én csak itthon barangolok, és nem jutnék el ezekre a csodás helyekre. Ezért jó, hogy a szemeddel láthatom én is ezeket a csodákat.
    Köszönöm Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!