hétfő, október 06, 2014

Diós-mákos őszi szelet (paleo, tojásmentes)



Újra van mák a boltokban!!! :) Feltartott kézzel ugrálok örömömben. Mert én ennyire szeretem a mákot, ennyire vártam, és ennyire hiányzott. 

Ez a recept egy kicsit régi, már olvashattátok is a Kifőztük online magazinban, azonban valamiért elfelejtettem a blogra feltenni. Szánom-bánom, mert ez zseniális. Na, de ami késik, nem múlik. 

A recept inspirációját egy még réges-régen olvasott izraeli mákos-diós recept adta, amikor is arra gondoltam, miért ne lehetne alkotni egy kicsit töményebb, diós-mákos kombós sütit. Persze paleoósan. Hiszen isteni mindkét hozzávaló külön-külön is. A már egy ideje rég imádott titkos összetevő pedig könnyűvé és szaftossá teszi a "piskótát", ami (psssz!) tojásmentes!

Egy kis tipp: dupla adagot készítsetek! Nem fogjátok megbánni, túl gyorsan elfogy... :)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!